På sommaren sjunger sången sig själv

Änta tills nu har solen strålat och jag passade då på att ta en promenad i det exemplariska vädret.
Men nu ha solen försvunnit och tyvärr i dessa årstider blir det iskallt så fort solen är borta,
så nu väntar en varm dusch och sedan lite ägg med bacon och reprisen från fredagsens idol.
Sedan ska jag se när syster yster kommer hem så ska jag ta mig en promenad med henne också.
Nu ska jag för tusan tappa de extrakilon som jag lagt på mig senaste tiden.
Bäst att börja i tid inför sommaren nolltio.
(nolltio är så kul, man kommer troligtvis börja säga tio, men man har ju alltid sagt nollett, nolltvå, nolltre osv. så jag tror att vissa kommer säga nolltio när vi byter årtal, och det är fult kul.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0