Rätt skoj plan för mig

Astrid berättade under vår promenad idag om att hon hade hittat en utbildning i orsa som hon ville gå.
Efter att hon hade pratat lite om det så visade det sig att hon menade precis den linjen som jag tänkt mig söka i flera veckor.
Men kursen börjar inte förän om ett år så det är inte brottomt.
Men jag hade i alla fall tänkt mig att flytta till Orsa då med andra ord?
Men med så lång tid kvar är jag hemskt medveten om att jag kommer kunna tänka miljoner andra tankar också.
Men just nu är utbildningen i Orsa den enda jag vet att jag verkligen vill gå och utföra,
förutom att i framtiden bli utbildad skräddare och starta eget företag(vilket jag vill vänta med tills jag utforskat världen lite mer).

Men kolla gärna in utbildningen om du är sugen på skidläraryrket,
den verkar sjukt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0