Sömndag

I dag blev det inget läsa,
det blev bara sova under dagen och återuppliva Carro efter att jag vart lite cool med Astrid.
Jag har känt mig som världens hängigaste och sjuka idag och Jens ville springa med mig,
men jag hade ingen ork och lovade däremot då att jag skulle springa i morgon om jag inte blivit sjuk.
Jag orkar inte med sjuk!
Oj, insåg just att jag fortfarande inte skrivit min intressetextgrej som jag lovade min jobbcoatch att skriva för flera dagar sedan.
Typiskt när jag känner mig så här hängig att jag var tvungen att skriva en intressetext.
Egentligen orkar jag inte,
men jag vet att jag måste.



Jag är åtminstone nöjd med att slippa fyraåringen i några dagar.
Min hjärna kanske återställer sig lite då utan dumma kommentarer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0