Sova eller inte sova.

Idag har jag slösat dagen på att sova.
Jag blir på så sjukt dåligt humör efter att jag sovit på dagen så jag brukar försöka undvika det.
Men är man så sjukt uttråkad så kan man inte alltid stå emot.
Inte ens nya Disney XD kanalen fick mig att sitta vaken.
Men däremot ringde matilda och väckte mig och sedan fick astrid med mig ut på en promenad.
Så nu i slutet så blev jag faktiskt inte på så bra humör trotts allt.
Annat om min bror, mor eller far hade väckt mig.
Då hade jag nog suttit och varit som jävulen vid det här laget.
Fast snart är jag det ändå om jag inte får middag snart.
Mamma kommer hem tidigast om en timme,
därmed middag tidigast om en timme.
HJÄLP.



Men ikväll blir jag inte helt göralös i alla fall.
Det ser ut att bli film med Astrid Matilda och Elin.
Det låter som en kanonlördagskväll för att vara i ånge.

Hahha,
roligt att de just ringde hem till oss ifrån gluggen av alla ställen.
Jag trodde jag hörde fel. hahha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0