Superduperträning!

Träningen idag var fullständigt underbar.
Att jag spelade senast för över ett och ett halv år sedan kändes inte troligt.
Konditionen är inte lika bra som då,
och inte heller riktigt spelet.
Men spelet var verkligen bättre än jag hade förväntat mig efter denna vilotid.
Tyvärr känner jag av i knäet efter en vurpa jag lyckades med.
Men det är mycket benövningar som gäller nu eftersom jag vill klara en hel sesong för den här gångens skull.
MITT KNÄ MÅSTE HÅLLA.



Pratade med tessan förut idg som har vistas i london i helgen.
Jag är hemskt imponerad av henne som verkar haft en superhelg i London,
och är glad att hon kommer vara hemma lite nu i en månad så att man kan träffa henne lite mer innan hon flyttar till London för en längre tid.
Jag är hemskt avis Therese!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0