Toaletten nästa

Man skulle kunna tro att jag behöver gå på toa.
Men så är faktiskt inte fallet.
I storstädning ingår att göra ren toaletten,
vilket är det värsta jag vet och därmed smartast att börja med.

Har idag haft en flitig dag trotts att storstädningen inte riktigt kommit igång än.
Idag har jag bland annat unnat mig frukost och håller på att unna mig lunch.
I vanliga fall brukar andras middag vara någon slags Brunch för mig eftersom jag brukar ha ett sista mål mitt i natten.
Det är ett STORT steg för mig.
Har även varit ut på en halvmil lång inlines tur,
hade tänkt mig att jag skulle ta en mil men jag hade glömt hur jobbigt det var och hur otränad jag är.
Men jag kände mig lat när jag kom hem så jag tog och hoppade 500 hopp på studsmattan också,
vilket tog typ tio minuter.
Tror du att det är allt jag gjort idag?
Jag har faktiskt även haft lite hemma yoga för mig själv.
Jag har plockat 6 liter krusbär,
och slagit in mammas försenade present.

Nej,
nu väntar toaletten och storstädningen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0