Tokdag

I natt lästes det till halv fem eftersom jag inte kunde somna.
Panikångest atacker hela morgonen blev det eftersom jag blir så stressad över att ha något att göra att från klockan 5 på morgonen tills det faktiskt är dags att kliva upp vaknar jag var femte minut i rädsla över att missa det jag ska göra under dagen.
Klockan halv tolv kom äntligen min kära vän viktoria.
Hon har vist också blivit arbetslös vid det här laget och vi levde "arbetslösa" livet i Ånge.
Tack för dagen Viktoria.
Den var riktigt bra!



Nu är det vist meningen att jag snart ska med Astrid på promenad och sedan se på Idol hos henne.
Jag vet vem som kommer vara rejält trött när hon lägger sig i sängen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0