Trisslotter delas ut som glasspinnar på yran

Jag funderar över hur glad man kan bli över det lilla?
När det dessutom är Tisdag och min otursdag(trotts att det hunnit slå över till onsdag innan jag publicerat detta inlägg).
Jag fick idag en gratis triss av tradera.
Eller jag har inte fått den än,
men jag bestälde en eftersom de firade hundramiljoner annonser eller något.
Förutom att carro har fått min vanligtvis mörka tisdag till en ljus dag så var det nog dagens glädjeämne.
Som på yran när jag fick gratis glass när jag just stått och hållt på svimma av väskebrist och allt möjligt i publiken.
Små saker kan göra en så lyckliga,
även fast jag tror mig veta att jag max kommer kunna skrapa fram 25 kronor på min väntade trisslott!

Jag gör allt för att slippa tänka på att inom ett dygn har jag besked om jobbet i Vemdalen(björnrike).
Jag är fruktansvärt oroad över att inte få detta jobb,
för det är min dröm just nu.

Håll alla tummar och stortåar du har åt mig tack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mia! Det här är Mikaela som har halkat in på din blogg för allra första gången, fråga mig inte hur. Men nu blev jag alldeles glad för om jag inte missminner mig så var det jag som gav dig glassen på yran! En piggelin. Men du kanske fick glass från alla håll och kanter men har ett klart minne av det hela. Vad kul att du blev glad, det gjorde mig glad nu. HAHA Ha det bra!

2009-09-24 @ 13:48:30
Postat av: mia

Hahha, gud så kul att du just hittade hit nu också. haha. Jag vågade inte sätta ut ditt namn för jag var rädd att skriva ditt namn fel. haha. Men nog minns jag vem jag fick glassen av allt. Och det är verkligen en av alla små saker som kan få en piggare! GRATIS GLASS! haha

2009-09-24 @ 18:46:52
URL: http://miajunnogelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0