Tur eller underverk Zlatan?

Inte första gången Zlatan ger oss svenskar hopp.
Men var det skicklighet eller bara turen ikväll?
Jag skulle väldigt mycket påstå att det var tur,
men varje gång i nästan alla dessa turmål är Zlatan inblandad.
Kanske det är skicklighet trotts allt?
Det ska jag klura på ett tag.
Men en sak är säker,
målet är det bästa som hänt idag.
Jag brukar skrika för att pappa skrämmer mig när han skriker,
men idag höll pappa tyst för att jag skrek hoppade och klappade händerna.
Han blev nog mer rädd för mig än glad över målet.
Opss...

Tyvärr blev det ingen -krativ lördag-,
jag kände mig inte så kreativ idag när det väl kom till kritan.
Blev träningspass och bilbingo istället.
Och nu när det börjar bli natt har jag hamnat hos Astrid som bakat bullar,
ska lukta lite efter bulldoften och kolla film nu!

tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0