Uppdatering.. ingen!

Jag hade varken tid eller ork för någon blogg igår,
hade äreden för mig hela dagen till klockan 20.00 då jag äntligen fick mig tid till att göra middag.
Men när jag gjorde middag ringde carro och frida som tydligen var på väg till ånge.
Så jag fick massa skynda mig och missa massa idol för vi skulle hinna iväg på konsum och köpa allt onyttigt man kunde,
och sedan skulle vi vidare till petter på filmkväll.
Mysigt var det,
för en riktig filmkväll har inte blivit av sedan Carro flyttade ifrån oss till Göteborg där ett tag.
Ikväll blir det party tydligen.
Cykel på köpet mannen,
annars kallad dogge doggelito skulle tydlige vista sig på mittlandia ikväll.
Jag är väldigt fattig,
men man får se vad man kan göra,
för idag lär det vara drag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0