VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER och sömnad

Idag har jag varit med SnyggMalin.
Eller Valin som man också kan kalla henne när vi smällt i oss massa godis tillsammans.
(synd för mig att det inte finns något svullo-smek-namn på mia, hehe)
Och en sak jag vet är att jag har världens bästa vänner.
Jag har tur jag!

När jag kollar på mina pa-bilder så saknar jag skolan otroligt (OTROLIGT) mycket.
Man hade alltid något att göra,
det var kung.
Och jag fick göra det bästa jag vet - sy och designa.
Och så mycket jag saknar det när jag ser klänningen här som jag gjorde åt malin till hennes student,
och så inser jag vad jag måste göra i morgon.
Rota i min sylåda och sy.
Jag kallar lördagar härmed -kreativa lördagar-.

Nu må jag kuta till matchen som tyvärr ser mörk ut för Sverige just nu.
Typiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0