Fjasko idag igår och i morgon

Tisdagar har som sagt aldrig varit min grej.
I natt blev min födelsedagsdikt till Carro - ETT FJASKO (förmodligen älskar hon mig ändå)
Jag drömde mardrömmar så jag blev tvungen att kliva upp 5 och kolla på how i met your mother(synd, serien är så jobbig att se, NOT)
Jag körde bil i stan och körde där mötande trafik ska köra (mamma var glad, he he)
Jag möter amanda på bion (amanda var snygg) och frågade mig vad jag sett på bio, jag svarar "Vampire diaries"(vilket är en serie jag aldrig sett, anar dock att den handlar om vampyrer efter att ha kollat vad Vampire betyder i ordlexikonet) jag skriker rakt ut och säger, oj det var vist "trollkarens lärling" jag såg. same shit!
Sedan spillde jag glass på min nytvättadeklänning...

Varför är inte varje dag en tisdag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0