Mia Borghild Junno Gelin - även kallad klantarslet

Ibland tror jag mig vara för dum för att se att jag har motgångar.
Tänker,
mitt liv är det bästa i hela världen - och så är jag på väg att få benhinneinflamation.
jag heter borghild - och så heter jag egentlige mia.
jag äter nyttigt - och så äter jag chips
Jag kan stå på huvudet - så kan jag inte det
Jag är fet - och så är jag egentligen bara het

Alltså,
jag har det sjukt bra!

Jag kan dessutom berätta att presenten ifrån farmor och farfar var då inga bestick i alla fall...
det var något man inte tror man ska få av ett par 70åringar.
Något så sjukt coolt att jag inte ens kan berätta vad det är utan måste lägga upp bilder på det senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0