Spänningen är olidlig

Eftersom jag just fick veta att min Väninna Malin är extremt nyfiken på vad jag fick av farmor och farfar i förrgår så fortsätter jag dra ut på att visa denna ultimata present!

hehe

Kan istället berätta att idag har jag spelat fotboll,
och jag var helt urusel idag..
Så jag straffade mig med ett varv i elljusspåret efter träningen...
Jag är snart världens snabbaste och uthålligaste kvinna om jag fortsätter såhär,
Mohahahhahahahahha

Och sedan så tycker Ånge IF's A-lag att de har något på albys plan att göra,
okej, kommuns plan....
Så idag när jag skulle åka ifrån träningen så hade jag en kö av bilar efter mig hem med massa herrar i(och en bil där emma satt och körde)...
Så där satt jag och insåg,
NU ÄR DET DAGS ATT KÖRA SOM EN GUD!
Och så gjorde jag det:ppPppPppp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0