Vems rumpa tände det först eld i?

Här loggar jag in på min blogg(loggade jag verkligen in?)..
en två timmar efter mitt senaste inlägg(1 timma och 47 minuter).
Farscineras över att mitt senaste inlägg är kommenterat 6 ggr,
och min tanke är självklart "Undra om Carro har lite att göra på jobbet idag(vem annars skulle kommeterat)".
Istället har jag 6 stycken kommentarer ifrån 6 okända människor,
med 6 olika knep att försöka få mig kolla in deras blogg.

"Ha en bra dag"

"regn hos mig med"

"Söt blogg!! Kolla gärna in min!XOXO"

"En perfekt dag att ligga inne i soffan hela dagen och se på film :D"

"Vilken snygg design du har! Kika gärna in på min blogg och ha en bra dag!"

"Här har vi sol, söder om stockholm :)"

Och ja,
jag är så rörd så jag var tvungen att länka dem alla!
Så här måna kommentarer får jag inte ens när jag ber läsare att kommentera?

Jag vet vad du tror,
att jag har bitit alla dessa flickor i deras stortå.
Att jag hotat med att äta upp deras godis,
och försökt pussat på dem,
för att få dem att gå med att kommentera min blogg.
Fast allt jag gjorde var att låna deras toalett och de ansåg tydligen att de hellre kommenterade min blogg än att jag skulle öppna dörren och släppa ut lukten?
Klart jag sitter där inläst någon timme till då liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0