Ebba, VART ÄR DU?

Hej Ebba!
Jag har inte sett dig på internetet sedan du lämnade mig i söndags?
Har du glömt vad Facebook är?
Eller kanske till och med glömt vem jag är?
Jag vet vem du är i alla fall..
alltså jag mins dig!
JAG TILL OCH MED SAKNAR DIG
Idag har jag mått illa.
Åt mycket pasta.. förmodligen därför.
Har absolut inget att göra med ölen jag drack igår.
Jag är väldigt kall om rumpan än,
men jag har hittat ett par byxor idag som jag kanske ska köpa som ska hjälpa mig att hålla rumpan varm!
Jag hoppas din missbrukade näs spray är slut.
och att du inte köpt en ny..
Det är inte normalt att använda näs spray på kvällen FÖR att man KANSKE får täppt näsa på morgonen.
Men det där är trotts allt en väldigt söt egenskap också!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0