God Jul och Gott Nytt År

Nej, jag tänkte inte lägga bloggandet åt sidan tills efter nyår..
Tror jag...
Jag tänkte bara berätta att jag hälsat God Jul och Gott nytt år till den första för i år.
Tyckte att det var intressant fakta för er läsare att läsa..
Eftersom jag anar att några av er(samt jag),
har svårt att förstå att det är så nära!
Och i morgon och på lördag blir det att säga god jul och gott nytt år till en massa folk.
HELA KLASSEN!
Jag vill inte vänta 4 veckor tills jag får se dem igen!
Och vad ska jag göra nästa gång i januari då jag ska säga,
vi ses i Maj!
HUR SJUKT ÄR INTE DET HÄR!
De jag suttit ihop med ska jag vara utan mer eller mindre i ett halvår.
Ja,
det här är livet.. kommer ju råka ut för samma sak på sommarlovet..
och nästa vinter..
så jag tror jag tar och fokuserar på dagens problem och inte morgondagens..
och dagens är att jag just ätit upp allt godis.
Typiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0