Hanna Thyrén!

Hanna Thyrén
Hon är lång och klen
Och trotts sina långa ben
är hon alltid sen!
Jag skedade med Hanna inatt.
Hon snarkade inte!
Men det sista jag sa innan jag somnade var-
ring inte och väck mig i morgon.
Det första jag såg i morse..
var min Hanna.. som höll i sin telefon...
ringandes till mig.
Vilket as som ska ringa och väcka mig varje morgon..
(att klockan var 13.00 är oväsentligt)
Dessutom så frågade jag 118 800 idag ifall jag skulle få hångla på julhelgen.
118 800 hade ett förvånansvärt bra svar som löd:
Japp! Tre ryska sjömän knackar på din dörr tidigt på fredagen och turas sedan om att hångla upp dig i tretimmarsskift fram tills deras utbåt far hem mot kursk igen på söndagen.
Vet dock inte om jag tycker det låter bra eller dåligt...
ryssar faller mig inte riktigt i smaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0