Kall tjej säger aldrig nej!

Idag jobbade jag lift..
Jobbade lagomt hårt efter att ha haft en hård natt.
Lite för många öl..
Men värt det.
Kul kväll..
Drack ju även lite lyxvin med brudarna också...
Tog kort och de sa "lägg inte upp den här på facebook Mia".. och det här är ju inte facebook så:)
Fina tjejer!
Idag så fick jag frågan:
Mia, vart bor du när du inte är här?
jag svarade:
Ång...Ors.. Jag vet inte?
Om vi ser det så här..
5 månader bor jag här.. 4 i Orsa och 3 i Ånge.. de kommande 2 åren..
(jag är en tjej som ska bli proffs på att flytta)..
Men vilket är då mitt "vanliga" hem?
Björnrike?
Men jag är skriven i Orsa..
Snart har jag strulat till min hjärna så hårt att jag inte vet vad jag heter....
Borghild? Mia? Göran?
Idag fick jag höra att jag kanske ska får jobba lite natt också...
Snöläggning och grejer...
Låter fett (lönen skulle i alla fall bli härligt fet)
Jag älskar att jobba... Trotts dena kyla har jag inte kunnat sluta le!
JAG ÄLSKAR MITT LIV!
Nu ska jag avrunda med en bild som jag tyckte var jätterolig igår!
Ser ni extraölen, extratelefonen och mitt 3dje öga. he he he.
PS: Jag börjar bli förtvivlad över julkalendern.. Kommer det aldrig att gå bra för gyllene Orren? ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0