Låtskrivare!

Jag har börjat extraknäcka lite som låtskrivare,
och eftersom Victor så gärna vill ha ett inlägg om honom så kan jag slänga upp texten som jag slängt ihop om honom!
Vers1:
Victor Lind
Vad har du för klet på din kind
Jag undrar
vad gjorde du och axel egentligen på din vind
Åt ni massa glass
i stora stora lass
ref:
Vi-vi-vi-vi-victor Lind
Han hade klet på sin kind
han och Axel hade lekt på hans vind
och de hade inte gjort något snusk
de hade bara ätit massa glass
I STOOOOOOOOOOOOOOOOORA lass
vers2:
Dumma lilla björn
du ska inte leka grön
för du kommer alltid vara en björn
du gillar glass
och du gillar Axel Hassel
och du heter......
..................
ref:
Vi-vi-vi-vi-victor Lind
Han hade klet på sin kind
han och Axel hade lekt på hans vind
och de hade inte gjort något snusk
de hade bara ätit massa glass
I STOOOOOOOOOOOOOOOOORA lass
vers3:
Hipp hurra
för här kommer Victor björnen
och alla får med honom förlja med
alla får med honom följa med

Kommentarer
Postat av: Emil

Vad här det för melodi? Har du skrivit någon musik till texten? Ska jag fixa lite inspelningsgrejer hit till Orsa? :D

2010-12-17 @ 13:38:45
URL: http://www.sndvll.com
Postat av: Mia

Jag ska fixa musik och melodi... började bara med texten:P hahaha

2010-12-20 @ 17:23:04
URL: http://miajunnogelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0