Min hand ser ut som en jätteköttbulle

Jag har inte skrivit sedan jag slutade klaga på mitt ben.
Skönt för er,
det var mest snor som spottades ut
sådant onödigt och äckligt ni vet
sådant ingen vill se eller höra men som är en väg till att bli frisk?!
Mitt ben gör inte ont längre(lika ont)
Däremot körde jag lite karate med skidbacken i torsdags..
Backen vann!
En till fakeskada säger ni!
Röntken säger lite ihop tryckt och något möblerat ben sådär.
Dock inget av! Jippi!
Fick en fet påse godis när jag kom ifrån sjukan...
SÅ STOR ATT DET NÄSTAN VAR VÄRT ATT SKADA SIG IGEN!
Tack älskade Kristin och Mattias.
Idag när jag första gången gick utan linda såg jag att mina knogar var försvunna..
KÖTTBULLEHAND!
Men som tur nu är,
så är det så kallt om dagarna så jag kan åka skidor ändå eftersom känseln försvinner.
I morgon börjar en ny vecka,
en turvecka!
Jag kanske inte kan sluta ramla,
det är jag ganska bra på,
för jag utmanar ödet (inte för att jag inte har så bra balans eller för att jag ibland tappar fokus med en snurrig hjärna)!
Nej utan jag ska ramla,
UTAN ATT SKAFFA SKADA!
I övrigt så har jag börjat steg 1 inom stegen för skidskola och skidåkning.
dag 3 börjar i morgon..
Det är intressant!
Tack för mig!
ansåg att här passade det med en suddig bild på Elias där han testar en frusen tröja PUNKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0