Oscar Landström

Oscar Landström
Man skulle kunna tro att han är en dröm
Men det är bara det ytliga
för egentligen är han som en köttbulle.
Rund och utan hjärna...
Men det syns inte på utsidan.
Min vän...
Oscar Landström som sagt..
Han har hoppats på detta inlägg om sig så länge..
Så jag måste väl skriva ett då..
Men jag undrar om han egentligen är värld ett?
Varför skulle han inte vara värld ett inlägg ifrån mig?
1. Han är odräglig
2. Vad fan är Mattmar?
3. För hans konstiga hårfärg.
4. För att han har brutalt dåligt inflytande på mig(eller har vi det på varandra? äh, vem bryr sig om detaljer...)
5. Han har en ful röd bil.
Varför skulle han förtjäna detta inlägg?
1. För att han har en bil.. som man får låna ibland..
2........
Det fanns nog bara ett +..
Men bara för att jag är så snäll...
Så ger jag dig trotts allt detta inlägg..
Och har dessutom börjat klura på en låt om dig...
Men för att den ska bli perfekt så tar det sin tid!
Kanske herrn kan få den i julklapp av mig...
men som sagt Oscar...
Den som väntar på något gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0