Sitter och fryser inifrån och ut!

När man jobbar lift som jag gör den här veckan...
Då står man ute hela dagen..
Blir kall men inser det inte eftersom man blir kall ända långt inne...
När man kommer hem ifrån jobbet och sätter sig stilla så vill all denna kyla ut..
DÅÅÅ FRYSER MAN!
huvaligen....
Men det är värt det.
Speciellt när jag får så mycket fina kommentarer av arbetskollegor, bossar och gäster...
"Men va, har du inte fryst fast ännu?" - gäst
"Är det någonstans här du inte jobbar?!" - gäst
"Mia, vet du att du är världens bästa Mia" - av kollegan för att man bär ut en nyckel
"Mia, du är så min lilla sockertopp du" - av bossen för att man tar på sig lite jobb
"Mia, gör du ett skit på jobbet?" -arbetskollega..
Nu är det på tiden att frysa klart eftersom jag ska jobba på lite julpyssel (hur man kan kalla det jobb vettetusan)..
Ska hjälpa barnen att klistra ihop lite tomtar och annat skojsigt!!
Och i morgon... Då eftersom man är så omtyckt på jobbet så ville de ha mig trotts att jag bara kan jobba till 12 då pappa ska komma och hämta mig!!:):)
Jag längtar tills i morgon..
JÄTTEMYCKET!
och tills på lördag..
JÄTTEMYCKET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0