Skogen ser läskig ut när det är mörkt!

På dagen är allt så vackert!
På natten är allt så läskigt!
Jag fick finbesök av Katten idag.
Jag skulle följa henne en bit hem bara för att jag är så snäll.
Så när jag började gå ensam eftersom jag dumpat katten så kände jag att jag orkar inte springa.. som katten gjorde.. men hon hade bara nedför hem.. jag hade bara uppför(faktiskt)...
Så jag gjorde som jag skrev i ett inlägg på facebook idag..
citerar mig själv:
"hhaa, jag orkade inte springa! Jag sjöng däremot hela vägen hem.. antog att de skulle skrämma allt ont som kunde finnas i näreheten tillräckligt! dessutom sjöng jag "här kommer pippi långstrump" och som alla vet så är ju pippi rätt stark så.. jag skrämde alla faror.. testa den du också sedan när du ska gå i mörker nästa gång!"
Sedan kan jag även meddela att ebba slutat missbrukat näs spray (dock för att hon inte har någon, men det är ett stort steg för mänskligheten).
I morgon eller en annan dag i veckan ska jag slänga upp ett inlägg om Victor...
Han är lite avis på att Ebba fick ett helt eget inlägg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0