Äzztrid min stjärna

Jag har just skypat(skypat låter häftigare än att "har prata") med Astrid,
hon pratar för det mesta om ätbart som är gott.
Vilket jag tycker om att prata om.
Men tyvärr har jag ingen choklad hemma,
som tydigen är fetast godast bäst i Frankrike,
så jag hoppas astrid på choklad i födelsedagspresent!
Så det såååå!

I övrigt,
vad har jag gjort idag?
Jag har sovit endel,
jag har ätit endel och jag kollar på OS klassiker.
Det är faktiskt riktigt kul att kolla på.
Så har du inget annat för dig,
he för tusan på ettan.
5 dagar kvar till OS!

Kommentarer
Postat av: azztrid

att jag inte tänker köpa choklad åt dig iaf ;) sånna där onyttigheter! :D

2010-02-07 @ 21:17:33
URL: http://azztrid.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0