Datorn är riddaren i nöden!

Här sitter jag typ dötrött.
Höll på att försova mig,
men har en extraveckarklocka som inte kan göra så man försover sig.
Sedan var jag på lägg att lägga mig i sängen igen,
och det gjorde jag....
Men med datorn i knäet så jag inte skuller kunna somna.
Smart drag av henne som heter Mia.
Nu ska jag äta gröt eftersom jag om en timma ska vara i backen och leka med de jag arbetar med tydligen.
Kul att starta 07.00 varje onsdag för att få tid att åka själv också.
Kvällsåkning hade nog varit lite coolare i mina ögon.
Men nu med gröt tänker jag visa att jag är starkast i världen!

Oj vad massa kommentarer Carro..
Jag svarar på allt...
....sen.
förnu har jag inte tid geek.
Men ska försöka få tillbaka dygnsrytmen som den borde vara tills du kommer hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0