Det mesta är rätt trist ensam!

Jag äter...
tar mig en promenad...
äter...
tar mig en promenad...
äter..
går på toa...
tar mig en promenad...
äter...
går på toa...
äter...
Ja du förstår...
Men egentligen sitter jag vid datorn i stort sätt hela tiden...

men vad tusan,
vad ska annars hålla mig uppdaterad,
och hur ska jag annars hålla andra uppdaterade?
Jag är en nörd!
Men som tur är så roar jag andra,
idag var det Amanda som ansåg att det var minsann dags att uppdatera min blogg igen,
så det var väl bäst att jag gjorde det då!
Men jag måste tyvärr erkänna att idag har du inte så mycket att vara avis på Amanda,
jag har utnyttjat den lediga soliga dunderbra skidväderdag-dagen till att mest sova och drömt om att jag kissat i sängen.
Inte alls så spännande!

Nu ska jag få i mig min tacos här ensammen,
min enda vän är datorn och jag får se till att nöja mig med det för tillfället.
Nästa helg kommer det ju trotts allt antagligen vara en kanonbra och oensamhelg!
Och så peppar jag inför vårforum,
11 veckor kvar...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha Mia! Jag älskar din blogg! Men vad tusan, varför spenderade du en sån fin dag med att ligga inne och drömma att du kissat i sängen? Dumt, säger jag! Ut och åk skidor med dig din flamsmaja! :)

2010-02-07 @ 18:49:50
Postat av: mia

Hahha, vilken press jag får på mig! haha. Jag åt ju faktiskt lunch ute i alla fall!

2010-02-07 @ 19:27:53
URL: http://miajunnogelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0