"Du får inte känna igen mig?"

A: Hej, det var fan inte igår?!
M: Du får inte känna igen mig?
A: Jo ditt face mins jag.... dock inte ditt namn!?

Jävligt slapp kväll!
Härligt det eftersom det snart SNART snart är dags att kliva upp.
Kul att träffa folk man inte sett på tre år,
som man bara sett en gång,
som faktiskt mins en(behöver inte säga att anledningen till att man är ihågkommen pågrund av en jäkla KAAAAAAAAAAAAAAAAARATEFYLLA och försökte ladda telefonen i ett handfat, KUNG VAD JAG ÄR BRA.)
Insåg just när jag skrev detta,
INGEN KAN FESTA SOM MIG OCH KICKI!
Vårforum kommer bli kattaaaastrof,
och det kommer ske sjukt mycket som vi kommer minnas i årtionden!
Det är så det alltid annars gått till, så.

Nej nu laddar jag inför morgondagens knattedisko.
Vad jag ska rejva!
och torsdagens fest.
Full ska jag vaaaa.

Försöker lyckas komma överens med mamma också,
så jag tar bilen till sundsvall och hälsar på Carofin på lördag.
BÄTTRE VECKA ÄN DET HÄR,
kan det komma skall?
i så fall FETT.

Och du,
du kommer fan inte undan!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hahah va ja älskar dig ! :D Vårforum kommer bli helt sjukt! Satan va ja längtar :D:D

2010-02-09 @ 14:57:54
URL: http://Kickisolvestal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0