FisMia, TrollMia eller Vithåriga Mia? Nej just det Saknade Mia

Idag gissade mina elever på att jag var 35 år.
De var förvånad över att mitt hår var svart(ute var det ju fruset och vitt vilket de trodde var min orginalfärg),
de sa även att jag såg ut som ett troll som vi har i skidskolehuset.
Men alla vet ju hur snygga troll är?
Jag älskar mina elever:)

Idag var jag tydligen saknad också,
eftersom jag berättade ett så bra skämt igår när alla skidskolegrupper var i skidskolehuset nästan
Och jag var ute och åkte med mina elever idag när alla andra var inne-
så saknade det mig helt enkelt.
Det bästa av allt var att igår berättade jag ett skämt,
helt utan poäng.
Gårdagens skämt som idag saknades var:
det var en gång två sandkorn som var ute och gick i öknen,
helt plötsligt säger de ena sandkornet till det andra,
Hjälp jag tror vi är vilse.
De som känner mig bör ha hört skämtet,
men när jag sagt det rätt och vet att säger man det rätt,
så har det en poäng och är KUNG!
Men skidskolelärare och elever satt frågande och kollade på mig....
vad var poängen där liksom?

Kommentarer
Postat av: Ida Dahlberg

Du1 Mia! :P Det var en gång två sandkorn som var ute o gick i öknen. Plöttsligt sa den ena. Du.. jag tror vi är omringade.. :P ;) hahahahahahahha

2010-02-25 @ 23:05:07
URL: http://idadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0