Fredag

Nu är det fredagsmyys.
Men självklart ensam.
TRÅKIGT!
Och i morgon är man ledig.
Och jag ser inte ens fram emot att få sova hur länge jag vill.
Vetetusan hur jag ska lyckas sysselsätta mig i morgon.
10 springturer kanske?
melodifestivalen på kvällen tydligen i alla fall.

Idag ska jag väl lyxa till det med potatis!
JAG ÄLSKAR POTATIS!

Har haft tre roliga avslutningar idag,
skippade den sista för att stå och ta betalt och säga namnet på alla åkare i en tävling i mittbacken.
Ganska kul vare,
och där stod jag och varken frös eller hade ont i fötterna i mina pjäxor,´
och bara var hur nöjd som helst!
Kanonfredag.
Jag har haft massa otur och ramlat och stängt av liften och fick inte igång den igen och grejer.
Men vad tusan.
Vem bryr sig om tio år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0