Grattis kalla,

men hur fan kunde jag missa åket?
Jag slår på tvn tror att snart ska de köra 10 km fristil,
men då är det prisutdelningen.
sjukt klantigt hur jag kunde missa det så!
Men hon vann ju i alla fall!

Idag har det vart fullt ös på jobbet!
Levt livet i kanonvädret!
Letade mina pjäxor som en dåre i morse,
men de fanns ingenstans i omklädningsrummet...
så hittar jag de i skudskrubben på min JJ plats...
'jag som trodde jag kommit förbi det stadiet.
jäkla nisse....
Dock var det underbart kul idag när det kom en elev fram till mig och kramade mig,
och henne har jag haft en lektion med.
Sjukt mys att bli omtyckt!

och igen,
helgen var bäst!



Nu ska jag discha bort min torkade svett efter bastun.
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0