Hakuna matata

det är ord som är bra!
Idag har egentligen inte vart en kungbra dag.
Eftersom det är tisdag,
och då händer alltid extra klumpiga saker som t.ex. idag stukade jag tummen för att ett träd tyckte att han skulle ha tummen istället för mig (får ni också upp en rolig bild i huvudet om hurvida man lyckas stuka tummen i ett träd när man åker skidor?).
Ja eller hur, elakt träd!?
Men jag har kommit in i en riktig hakuna matata period av mitt liv.
Tar det som det kommer,
låter det gå som det gå.
FÖR TUSAN VAD JAG MÅR BRA!

trodde eftersom jag försökt loggat in här i en timma att jag skulle ha något häftigare att skriva,
men det hade jag vist inte!
sååå
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0