Kanondag!

Dagen började tidigt,
mycket tidigt!
Men jag tog mig upp och ja,
det gjorde nog absolut endel så man kom in i skilärargruppen mer!
Det var som en skidlärning för oss skidlärare och sedan fika och diskusion efter.
Riktigt mysig grej de har dragit ihop som kommer vara varje onsdagsmorgon.
Har vart lite oväder och fötterna har verkt som vanligt eftersom jag inte heller fixade sulorna igår,
dåligt av mig!
Men nu har jag fixat sulorna,
i morgon ska jag vänja mina fötter vid de nya supersulorna och på fredag kommer det vara bääst!
Men barnen har varit kanonsnälla och duktiga idag,
och jag fick skoterskjuts hem.

Kan inte bli så mycket bättre dag,
och jag är inte ens trött än fast att jag var uppe med tuppen!
Blir antagligen den där skottningen nu som jag tänkt på hela dagen...
;)

Kommentarer
Postat av: Ida Dahlberg

Mia, jag menade självklart tre klänningar på en dag.. tror jag iaf! ;) haha!

2010-02-03 @ 18:51:47
URL: http://idadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0