Melodifestivalen 2010 deltävling 1

programledare;

Dolph Lundgren: Tror sig vara alldeles för cool för att kunna vara programledare i ett sånt här glamoröst program. Dock snygg så det

Christin Meltzer: Är inte rolig någonstans, alldeles för uttjatad och mest bara pinsam att se. Och inte en jättesmickrande klänning tyvärr. Har hon några ben?

Måns Zelmerlöw: Stilig som alltid, lite ovant att se som programledare. Men är trotts allt den som gör det bäst av de här tre. 


Artister:

Ola Svensson: Snyggt klädd. Okej låt, men ganska tråkig i både text och över hela uppträdandet

Jenny Silver: Snyggt klädd, tydligt gaga inspirerad. Härlig låt, men henskt tråkig show!

Linda Pritchard: Har inte utstyrseln setts förr? Men hon är ju en av dem som åtminstone rör sig på scenen. Vanlig festivallåt. Bra, men alldeles för vanlig.

Pain of salvation: Coola grabbar, inte klädd så glamouröst. Pju. Låten började bra, den var bra... Jag satt och väntade på att något skulle hända, att refrengen skulle få en att säga, wow. Men inget hände? J*vligt synd! 

Anders Ekborg: Hej, jag kan få alla olika sorters tjejer! Eller vad gjorde tjejerna där egentligen? Ville han ha något att ta på? Han hade ju i alla fall en lagomt maffig låt för hans röst. Rösten tänker jag inte såga!

Jessica Andesson: Så idag vill jag sjunga för er som också blivit slagna av den Coola tjejen? Cliche! Snygg klädsel, och en bra låt, rösten höll dock tyvärr inte låten igenom. Var lite gnälligt till och från.

Frispråkarn: Rapp i melodifestivalen? Där varannt ord är Singel. Den enda anledningen jag kan se till att han är i melodifestivalen är för att få ragg. Det är allt jag har att säga....

Salem al fakir: Personen i fråga är i mina ögon rent ut sagt en mes. Men han har några bra låtar därbland årets bidrag. Positivt överraskad! Starkt avslut på melodifestivalens första deltävling.

Min Gissning:
Vilka tre far ut först?
Frispråkarn (har inget här att göra)
Jenny silver (egentligen vill jag Ola men tror han är för snygg för att få åka ut)
Pain of Salvation (Egentligen skulle jag vilja se Jessica Andersson här eftersom hennes röst räckte inte alls idag, men tror folk kommer att rösta ändå)

Direkt till globen första röstningen:
salem al fakir (kan bli ola men tycker inte riktigt att han förtjänar det)

Andra till globen:
Ola (tyvärr, hade nog själv skickat Jenny Silver)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0