Mia skrattar

Mia skrattar jättemycket!
Demonstrerar för familjen östgård hur skype fungerar.
Kungkul!

Jag har varit pepp för paradisefinalen
-HUR LÄNGE SOM HELST.
Men just nu känner jag bara,
jag vill sova!
Kliver hellre upp en 30 minuter för tidigt och kollar paradisefinalen på intrenet till frukosten känns det som just nu!
Vadå kan mia bli trött,
kan mia få för sig att kliva upp 30 minuter tidigare än nödvändigt,
har hon kanske något att göra på dagarna?
Ja,
det är precis vad som är felet på mig!
Och det är NICE!

Kommentarer
Postat av: carro

det här med sova tidigt diggar inte jag.

när jag kommer hem igen vill jag ha skypekvällar hela natten lång :D

2010-02-03 @ 01:16:11
Postat av: carro

kommer inte kunna kommentera din blogg på en vecka snart (om jag inte faller för trycket och kirrar en dator där).. sååå.. jag ställer frågor jag alltid undrat över.. (iaf idag mellan 19.00 till 01.25)



1. saknar du mig? hur mkt?

2. vad blev det för middag idag?

3. du har väl inte glömt att du ska dricka cola minst en dag i veckan?

4. du vet väl att när jag hälsar på ska vi ha en super-party-helg/åka bräda/äta chips?

5. du vet väl att jag kommer ha dig i bakhuvudet under hela resan? "drick långsamt" "får du på dig skorna själv?"

6. jag sitter inte och lyssnar på muse nu.. eller jo.. du vet väl varför??

2010-02-03 @ 01:26:42
Postat av: carro

kan ju upplysa dig om saker med..



1. jag äter på tröjan nu

2. det är onsdag

3. paradise finalen var asba. men vart var rami?

4. länge sen jag bloggade på din blogg. kanske dags snart..

5. dom har 18 bitar nuggets nu på donken! (men vi älskar max)

6. dom har lökringar på donken nu (men vi älskar fortfarande max

7. dina barn borde heta max och sibylla. kanske mina. kanske våra???? coolt med dubbel subylla och dubbelmax!

8. jag gillar spotify reklam

9. du ser vad som händer när vi inte snackar gojja sent på nätterna.

10. har tappat min mobil 2 gånger. den lever!

11. dock en knas sak.. står att jag fått 2 sms när jag fått 1. och 3 när jag fått två.. du fattar..

12. jag lyssnar på håkan nu.

13. jag vill se scrubs med dig och somna med daton i mitten!

14. filmkväll när jag har mittenplatsen vore inte dumt heller.

15. eller bakis-paj på vojen och bakis-mat på söderins.. hahahhahah memories!

16. funderar fortfarande på ett supercoolt smeknamn till dig.

2010-02-03 @ 01:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0