PJ blev idag JJ

Man hade ju kunnat hoppats att gå ifrån PJ till JJ är en uppgradering och högre status i skidskolegänget,
men icke heller.
Vat man vad det betyder och vet att idag har mia gått ifrån
Praktikant Jävel till Jävla Jävel 2 så inser man att jag graderat ner mig lite.
Så kan det gå när man flyttat soptunnan fel.
Jag är ju i alla fall bättre än JJ 1 som gått som JJ sen förra veckan.
Dock får han sitta på en bänk i ett av hörnen i omklädningsrummet,
själv hamnade jag på en bänk i skidförådet för att det var tydligen den bästa platsen sa någon.
Har jag tur kommer jag ha gradderat upp mig till PJ igen i morgon och slipper sitta ensam i skidförådet!
Sjukt kul grejer de har för sig,
haha

Alltså,
VAD FAN KAN VARA BÄTTRE ÄN DET HÄR?
Skidåkning hela dagen.
Underbart skämtsamma arbetskamrater och galna barn och nya bekantskaper i stort sett vareviga dag!
Såhär kan jag leva hela livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0