Skidor skidor skidor!

Åh vad jag älskar att åka skidor.
Har dock lite ont i mitt knä idag efter en total otursmorgon!...
Typiskt!
Men dagen har ju inte varit dålig för det,
såklart:)
busiga, glada, olydiga och tokiga ungar har fått dagen kanon ändå!

Nu sitter jag och gör klart middag och matlåda och tror att det blir till att ta pulkan ner för berget och satsa på kvällsåkning idag.
Den är ju tyvärr bara två timmar så man får se till att inte komma dit allt för mycket efter klockan 18,
och pulkan är mitt snabbaste fordon.
Kommer dock se ut som ett blockmongon som kommer åka där som "hej kom och hjälp mig" själv.
KUL!

Och så måste jag berätta,
älskade systeryster fyller 18 i morgon.
Helt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0