Till mina trogna läsare

Hej.
Jag heter mia och är 19 år.
Jag gjorde en karatevurpa igår i en svart backe med skidlärarjackan på,
så ska idag ta en annan mössa för att folk inte ska känna igen mig.
Bindnigen på skidan släppte i en svart backe och jag körde rätt ner med en skida,
fattar ni hur snyggt det måste sett ut?
Jag klarade mig fett bra.
Min tumme är fortfarande stukad sedan i tisdags.
Jag känner hur jag tränat benen hela veckan och vet att de kommer inte få vilas tills ikväll.
Mina intressen här är skidåkning och den sociala delen med utekvällar och folk omkring mig.
Med tanke på mina intressen så kommer det ikväll till och bli en härlig utgång.
Skistarparty!
Så jag kommer antagligen inte ha så mycket tid för dator varken i eftermiddag eller idag,
men ni vet vart jag håller hus så sakna mig inte så mycket!

Trevlig dag på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0