Flyttpackar

Om tre dagar flyttar jag.
Om fyra dagar är skiweek.
Det enda som kan stoppa mig är avslag ifrån soc.
OCH JAG ÄR OROLIG SÅ JAG HÅLLER PÅ ATT DÖ!
Och dessutom kom jag på mig själv att börja gråta när jag packade skor.
Trotts att jag inte vill något hellre än att flytta och börja min önskade framtid.
Utan för att jag är så rädd att glömma något.
vemdalen är inte mycket längre bort än sundsvall.
Men utan bil blir resan trotts det 3 gånger så lång och 4 gånger så dyr som om man åker till mellan ånge och sundsvall.
Vilket är helt crazy.
och jag vet att skulle jag glömma något helviktigt skulle min familj komma förbi med det så snart de kunde.
Trotts det blev jag oroad så jag örjade gråta.
Tror dock att hälften av anledningen till att jag blev ledsen är just för att ajg inte fått svar ifrån soc än,
och jag har så jävla otur i allt.
Och eftersom det är stressigt!
OM TRE DAGAR SKA JAG FLYTTA? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0