Galen vecka

Jag har haft årets bästa vecka.
Sjukt bra,
sjukt kul.
Sjukt oslagbar.
Skiweek 2010 var dock inte bara dans på rosor,
efter en glasflaska i huvudet på dansgolvet i måndags har jag varken kunnat äta eller dricka speciellt bra,
men vafan gör man inte för att få stå längst fram?
Vätskebristen är nog sämst men energinivån är högre än den borde vara!
Tror dock att skulle man lägga sig i sängen så skulle man totalslockan!



sitter nu sjukling som jag är efter huvudskada förkylning och och onyttigt drickande och kan inte le för jag har så mycket sår och blåsor i munnen.
Men trotts att jag inte ler är jag sjukt lycklig över en underbar vecka som varit.
Sjukt lycklig över att äntligen ha flyttat hemifrån igen,
åtminstone för 10 veckor.
Sjukt lycklig över att jag har ett tvspel som jag antagligen kommer sitta vid halva dagen dagen!
HUR BRA SOM HELST!

Kommer dock sakna astrid massor som jag inte kommer se på jättelänge eftersom aset flyttar till frankrike på onsdag!
Skype is the shit och kommer rädda oss dock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0