Idag kom posten jag skulle fått i tisdags,

undrar  när posten jag skulle fått i fredags tänkte komma?

I övrigt har jag gjort massa vettigt idag.
För nej jag sov inte tills nu,
jag var uppe redan halv 11.
woho.
Skulle egentligen vara uppe 9.00(ops).

Dock glömde jag bort just posten,
jag skulle dit efter jag vart på biblioteket, soc, nordea och farfar.
Men fyra grejer att komma ihåg på en dag var tydligen knapert nog.
Får ta posten senare eller en annan dag.
JAG HINNER.
Det viktigaste har jag i alla fall tatt tag i. YES!



När jag var hos farmor och farfar brukar jag ta tillfället i akt och göra mig själv lite smartare genom att lösa korsord.
Och det var just vad jag gjorde idag.
och efter att suttit tyst en stund började jag fnissa, och fnisset blev ett skratt som blev ett gapskratt.
och farmor kollade på mig fundersamt och undrade,
vad hände nu?
Vad hände mia?
Jo jag skulle skriva ett motsvarande ord till bälte på tre ord,
vilket är rem.
Jag dog tre gånger,
how old fashion?
JÄTTEMYCKET!

Nu är det dags att remma sig och göra vettiga saker igen.
(hihihi remma sig - skärpa sig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0