Idag kommer bli en bra dag, god natt

Jag har sett tre alla döri hela filmen filmer.
Jag har ätit massor, max, chips, dricka(1,5 l för 5 kronor, KAP)
Skulle en fisk ätit samma mängd mat hela sin lifstid, då hade den vart dör 10 gånger om.
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHÄR SANT!
Jonas har varit en halv mes och suttit vid datan för att filmerna var "för äckliga".
Men dah.
Jag och Johanna överlevde ju.
Dock kunde Jonas även håna oss åt våra glada lyckliga miner när mänskligheten dödades.
vilken gay.

Trötthumorn är vist på alldeles för höga varv för att respekteras just nu inser jag.
Klev ju faktiskt upp så tidigt som 15.00 idag.
WHAT A FUCK?

just ja.
HEJ!

Fis.

Mes.

Ges.

Hes.

Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0