INTE full

Nej.
Jag vet och anar varför folk skulle kunna tro att jag vart aspackad idag och igår.
Närmaste full jag kommit i natt är 2 glas vin.
Riktigt gott,
men ledde inte till någon fylla.
Jag har bara en jävligt dålig natthumor och njuter även som nykter i väninnor sällskap.
Vi skulle planera asmycket inför skiweek idag.
Vi har planerat,
men inte alls så mycket som tänkt.
´Typiskt.
Men har ju 14 dagar på oss. sååååå.
Vi ängnde oss istället åt att laga tacos halv 4 på morgonen.
Jag skrattade tills jag inte ville skratta mer för det gjorde så ont i magen.
Vad skrattade jag åt?
att jag sa matsäck istället för magsäck och skulle rätta till ordet men gjorde samma fel andra gången jag skulle säga det.
Jag är sjukt mogen som trött.
Efter att rebecka slog vad om att hon hade pretty women som hon inte hade,
och vi startad en usel film så tog vi och promeneradeistället.
20 i 6 är jag hemma. ska snart rusa upp på rummet,
pappa kommer tvinga mig vara vaken om han kliver upp innan jag gått och lagt mig.
"för att vända tillbaka dygnet!"
MEN HAN FÅR INTE!
eclipse och one tree hill tills jag somnar.
Hur bra som helst.


kommer tyvärr inte alls vakna i tid som jag hade planerat att jag skulle göra idag...
syyyynd.
hörs 17.00.....
....tidigast!

Kommentarer
Postat av: Ida Dahlberg

Vem blir inte? ;)

2010-01-10 @ 19:46:00
URL: http://idadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0