Jag har såååååååååååååååååååhhhhhhhhääääääääääääääär knäppa vänner.

En som tänkte cykla i nästan 30 minusgrader.
En som kallar sig för räka i sömnen.
En som vägrar gå utanför dörren.
En som är besatt av bröst.
En som äter massor och vill kokas.
En som älskar majs.
En som bor i skåne.
En som gillar fest.
En som är i thailand.
En som fryser.
En som har en pojkvän.
En som är utan pojkvän.
En som inte använder sin hjärna.
En som lever på chips.
En som bor i östersund.
En som inte är min vän längre.
En som jag åkt balder med.
En som hatar bananer.
En som jag svikit.
En som jag älksar.
jag skulle kunna skriva hela natten,
men jag orkar inte för jag ahr så måååååååååååånga vänner.
Och den sista var fel,
jag älskar nog faktiskt alla mina vänner!

Kommentarer
Postat av: rräkan

inte för att vara ort-sistisk men är det sämre att bo i östersund än andra ställen?

2010-01-07 @ 23:22:19
Postat av: malin

nejnej, Östersund ses som lite finare trakter, därför kan Mia med stolthet berätta att hon har en vän som bor där, HEHE

2010-01-07 @ 23:49:49
URL: http://mwiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0