Mat eller inte mat?

frukost - sniffade ett äpple och insåg att jag var osugen.
förmiddags fika - en halv dubbel nougat
lunch - en kaka
mellanmål - kaka
Hur nice meny är det egentligen.
Jag känner mig riktigt nyttig,
trotts min lilla sömn och dåliga intagning av mat idag är jag inte ens trött?
Middag skulle bli lasagne,
men känner du mig så skulle jag självklart klanta till middagen,
jag tappade den i golvet!
2 sekunder senare ringer far och vi ska beställa ifrån sicsh eller hur det nu stavas.
Kompisrulle med vitlökssås,
pappa är räddaren i nöden när jag är klantigast i världen.
Förutom att jag klev upp i tid är det här den mest ohälsosamma dagen på länge.
Vem bryr sig,
jag är lycklig.
Tadaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0