Myskväll, Flytt och Skiweek.

Jag längar inte längre lika mycket till söndag.
Inte för att skiweek inte kommer vara bäst,
utan för att jag inte vill att det ska vara över.
När det är över kommer jag att ha flyttat.
När det kommer att ha vart över kommer jag att ha mina vänner lååångt borta.
Huva.
Lite sorgeset.
Tur att jag och "familjen" satsar på chisp och dipp och myskväll ikväll,
eftersom de svikarna antagligen inte kommer vara med på skiweek.
I övrigt blir det dessutom sista middagen med rätta familjen idag innan jag far.
Oj oj oj.
Det värsta av allt,
vi kommer säkerligen äta typ blodpudding!
BLÄÄÄÄÄÄÄ

I överigt lyckades jag kolla oljan på bilen idag (Y).
Jag tankade(pappa betalad, hehe)
och farmor och farfar pratade om kryp som äter var när jag försökte äta,
jag åt knappt något alls.
Och just,
innan fikade jag med astrid så lite har jag fått i mig idag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0