Och jag trodde inte jag kunde bli sjuk på riktigt

Bara halvt.
Jag brukar ha lite svängar av förkylning,
huvudverk,
mensverk och allt möjligt.
Jag ligger vilket fall max en dag.
Nu är jag här och har legat andra dagen i rad.
Carro ringde 1000000 gånge.
eller kanske 3 och mamma resten?
de trodde jag svimmat på toa eller liknande situationer skulle tydligen skett?
Nej nej,
jag bara soooooov.
Tog två verktabletter till frukost halv 7 i morse,
gott va?
Sedan somnade jag efter 3 timmar!
Mamma tvingade upp mig vid 21.
Hon tycket jag skulle äta något och bli frisk.
Nu har jag ätit,
korv,
kakor
och russin.
Ändå är jag inte frisk.
Typiskt.

Jag skriver så fort på tangentbordet att mitt huvud inte hinner med.
Så känner att jag måste vila innan synen försvinner igen.
dooooh

Hörs om jag lever i morgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0