omänsklig, mellanmänsklig och helmänsklig

Inatt(du får läsa idag) har jag lärt mig mer än vad jag trodde det var möjligt att lära sig på en hel vecka.
Har läst en uppsats som joel skrivit om personlighetsstörningar på 14sidor.
Riktigt trög i hjärnan nu dock.

Vet att lite personlighetsstörningar har typ alla,
annars är man tråkig(vilket jag dock inte läste i uppsatsen)

Fick veta att självmord är ett fult ord så de döpt om det till suisid.
Inte suiside som i engelskan, utan just suisid(vilket jag dock inte hellerlärde mig av uppsatsen men för att jag läste uppsatsen)

Att jag måste ha lite bordeline personlighetsstörning.
Hur normalt som helst.


Ps. kan man leva på juice och blockchoklad?
ps.ps. jag minns inte ens vad ps betyder.
ps.ps.ps. kollat på wikipedia och nu vet jag fortfarande inte riktigt vad det betyder, men att det ska stå i slutet av ett brev före tillägstext.
ps.ps.ps.ps. nu blir det facebook och eclipse ljudbok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0