Vad gör du med ditt liv?

Jag äger.

Idag vaknade jag denna normala tid som alltid,
strax före 4.
Hade tänkt mig att jag skulle ta mig på matchen i fränsta idag.
men det kom jag inte på förän tio över 4.
Så jag insåg att jag hinner inte direkt till tåget.
Doh.
Istället får jag se vad jag ska laga för middag åt carro idag.

Hittade även mongobilder på facebook idag.
Jag känner mig hedrad.
Jävla astrid!
OPS! Interna bildförklaringar kan förekomma.


nyårskvällen, att alla älskar min rumpa är inget nytt.


nyårskvällen, magnus petar carro i näsan


nyårskvällen, musse och mimmi pigg.


nyårskvällen, JAG LUKTAR REBECKA!


last night, bordell?


last night, Jag är redan fullt medveten om att ni älskar mig. Men bilden är en fin gest!


försök ett


försök två. Vad var hela meningen med detta kort? Var det Carro eller Magnus som trodde sig vara jäkligt smart?
Snygga är vi i alla fall.


last night, hon med negerläpparna.


last night, de sexiga


bilden med den långa historien,
en säng för lite resulterar i att de två fullaste som lägger sig sist får riskera att bli smalare och längre för att de måste pressas ihop.
Inte egentligen så illa som det ser ut.


Kommentarer
Postat av: azztrid

Menn du var det inte: JAG VILL LUKTA REBECKA!

2010-01-05 @ 15:41:27
URL: http://azztrid.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Inte när hon väl luktade rebecka! haha

2010-01-06 @ 01:14:02
URL: http://miajunnogelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0