Idag tränade jag med Frida och Fetter

Jag älskar lära Petters smeknamn.. he he
Jag satt där,
fy vad länge sedan jag tränade,
fy vad jag är stel i benen,
oj vad jag var otränad,
nej jag kommer kräkas.
jag är bajsnödig.
jag tror jag ska sova nu.
mina innerlår är rosa.
mina hälar möglar snart.
det är för ljust att se stjärnor.
min bror och jag är olika varandra.

(jag erkänner, jag var inte så rolig, jag sa bara de 4 första gnälliga sakerna, resten skrev jag bara dit för att jag ville fylla ut inlägget med ordbajs)

Förbaskade gnällfia jag är.
Vist var nog allt sant,
men allt som hade behvts säga va,
JAG ORKAR INTE MER.


Detta är en bild på bröderna fluff.
Och så var det inte det:pPPPPppppppp
(jag har lite svårt att skilja på Frida och Petter när de är så fint utkädda,
men jag tror... att Petter är till vänster)

Jag må säga,
Petter och Frida.
Vi kommer bli Fitt,
som tre små kitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0